I afsnittet kat kan du finde lidt information vedr diverse behandlinger af kat.

Klik dig ind på underpunkt og læs

Behandlinger til katte
Konsultation
493,75 DKK

Bestilt undersøgelse efter ejers ønske. Herunder let sundhedsmæssig gennemgang. Supplerende undersøgelser i forbindelse med konsultationen takseres ekstra

Sundhedsundersøgelse med vaccination
550 - 640 DKK

Gennemgang af katten sundhedsmæssigt samt vaccination. Vaccine efter kattens behov, derfor prisforskel.

Sundhedsundersøgelse med genvaccination
360 DKK

Genvaccination indenfor 1 måned

Kastration hankat
750 DKK

Bedøvelse, overvågning i narkose, operation, smertebehandling, overvåget opvågning, smertestillende medicin til behandling hjemme. ​ Rabat ved flere katte (ring og forhør)

Øretato + registrering i forb. m. kastration/sterilisation
125 DKK

Øretatovering + registrering i Dansk Katteregister

Sterilisation hunkat
1150 DKK

Bedøvelse, overvågning i narkose, operation, smertebehandling, overvåget opvågning, smertestillende medicin til behandling hjemme, evt. skærm . Hvis katten er drægtig lægges der min. 200 kr. incl moms oveni operationsprisen​ Katten syes normalt med indvendige sting så ingen eller gratis stingtagning efter 10 dage. Rabat ved flere katte (ring og forhør)

Vaccination (2 gange) i forb. m. kastration/sterilisation
350 DKK

2 x basisvaccination (1. gives ved kastration/sterilisation, 2. 1 md efter)

Tandrensning
1100 DKK

Bedøvelse, overvåget narkose, mundhuleeftersyn, tandeftersyn, tandrensning, polering samt overvåget opvågning. ​ Tandudtræk / paradentose-behandling m.v. takseres særskilt

Aflivning
572 DKK

Katten bedøves først, og når den sover, gives den indsovende medicin.​

Bortskaffelse / fælleskremering
135 DKK

Brunder dyrehospital har aftale med Modtagestation Vendsyssel om fælleskremering samt enkeltdyrskremering efter ejers ønske. ​ Katten opbevares i kølerum her indtil afhentning.

Enkeltdyrskremering
1835 DKK