I afsnittet hund kan du finde lidt information vedr diverse behandlinger af hund.

Klik dig ind på underpunkt og læs

Behandlinger til hunde
Konsultation
Kontakt os for pris. DKK

Bestilt undersøgelse efter ejers ønske. Herunder let sundhedsmæssig gennemgang. Supplerende undersøgelser i forbindelse med konsultationen takseres ekstra

Sundhedsundersøgelse med vaccination
Kontakt os for pris. DKK

Gennemgang af hunden sundhedsmæssigt. Dette inkluderer bl.a. tænder, øjne, ører, hud og hårlag, knoglebygning, poter, hjerte, lunger og ydre kønsorganer. Snak om loppeforebyggelse/ormebehandling/foder. Samlemappe til hunden samt foderprøve udleveres.

Sundhedsundersøgelse med vaccination (1)

Genvaccination indenfor 1 måned

Chipmærkning i forbindelse med vaccination
Kontakt os for pris. DKK

Chipmærkning, indberetning til registrering i Dansk Hunderegister samt registreringsgebyr

Chipmærkning alene
Kontakt os for pris. DKK

Som ovenfor nævnt + let sundhedsmæssig gennemgang af hunden

Kastration hanhund
Kontakt os for pris. DKK

Bedøvelse, overvågning i narkose, operation, smertebehandling, overvåget opvågning, evt. medicin med til behandling hjemme + evt. skærm. Gratis stingtagning efter 10 dage.

Sterilisation hunhund
​Kontakt os for pris. DKK

Kastration hanhund Bedøvelse, overvågning i narkose, operation, smertebehandling, overvåget opvågning, evt. medicin med til behandling hjemme + evt. skærm. Gratis stingtagning efter 10 dage

Tandrensning
Kontakt os for pris. DKK

Bedøvelse, overvåget narkose, mundhuleeftersyn, tandeftersyn, tandrensning, polering og overvåget opvågning ​ Tandudtræk / paradentose-behandling m.v. takseres særskilt

Aflivning
Kontakt os for pris. DKK

Hunden bedøves først, og når hunden sover, gives den indsovende medicin.

Bortskaffelse / fælleskremering
​Kontakt os for pris. DKK

Brunder dyrehospital har aftale med Modtagestation Vendsyssel om fælleskremering samt enkeltdyrskremering efter ejers ønske. Hunden opbevares i kølerum her indtil afhentning.

Enkeltdyrskremering
Kontakt os for pris. DKK

​Hunden afhentes særskilt her af Modtagestationen Vendsyssel. Kremeres for sig. Du vælger urne. Urnen returneres hertil og kan afhentes her efter ca. 14 dage.