I afsnittet hund kan du finde lidt information vedr diverse behandlinger af hund.

Klik dig ind på underpunkt og læs

Behandlinger til hunde
Konsultation
493,75 DKK

Bestilt undersøgelse efter ejers ønske. Herunder let sundhedsmæssig gennemgang. Supplerende undersøgelser i forbindelse med konsultationen takseres ekstra

Sundhedsundersøgelse med vaccination
550 - 640 DKK

Gennemgang af hunden sundhedsmæssigt samt vaccination. Vaccine efter hundens behov, derfor prisforskel.

Sundhedsundersøgelse med vaccination (1)
334 DKK

2. basisvaccination, hvalp

Chipmærkning i forbindelse med vaccination
351 DKK

Chipmærkning, indberetning til registrering i Dansk Hunderegister samt registreringsgebyr

Chipmærkning alene
475 DKK

Som ovenfor nævnt + let sundhedsmæssig gennemgang af hunden

Kastration hanhund
1750 - 1850 DKK

Bedøvelse, overvågning i narkose, operation, smertebehandling, overvåget opvågning, udleveret smertestillende medicin, evt. skærm. Evt stingtagning efter 10 dage. Pris afhængig af hundens størrelse

Sterilisation hunhund
3000 - 3800 DKK

Tandrensning
1550 - 1840 DKK

Bedøvelse, overvåget narkose, mundhuleeftersyn, tandeftersyn, tandrensning, polering og overvåget opvågning. ​ Tandudtræk / paradentose-behandling m.v. takseres særskilt. Pris afhængig af hundens størrelse

Aflivning
710 - 760 DKK

Hunden bedøves først, og når hunden sover, gives den indsovende medicin. Pris afhængig af hundens størrelse

Bortskaffelse / fælleskremering
135 - 410 DKK

Brunder dyrehospital har aftale med Modtagestation Vendsyssel om fælleskremering samt enkeltdyrskremering efter ejers ønske. Hunden opbevares i kølerum her indtil afhentning. Pris afhængig af hundens størrelse.

Enkeltdyrskremering
1835 - 2472 DKK

​Hunden afhentes særskilt her af Modtagestationen Vendsyssel. Kremeres for sig. Du vælger urne. Urnen returneres hertil og kan afhentes her efter ca. 14 dage. Pris afhængig af hundens størrelse