Vi tilbyder online booking

Vi tilbyder online booking - Se mere

Louise Christensen

Aut. Veterinærsygeplejerske

Louise blev uddannet veterinærsygeplejerske i 2004. Herefter flyttede hun til Nordjylland, hvor hun arbejdede på dyrehospital i 9 år. I 2006 får hun desværre konstateret sclerose og det betyder Louise bliver flexjobber. Hun flytter til Try med sin mand og sammen har de en søn på 15 og en datter på 12.

I 2013 starter hun ved Dyrenes beskyttelse. Efter 9 år med herreløse dyr er hun tilbage i sadlen som Aut. Veterinærsygeplejerske her på Brunder Dyrehospital.

Hun er super glad for at være tilbage i branchen, det føles som at komme hjem.

Privat har Louise selv hund, kat og høns. Hun har stor interesse for katten og kattens finurlige adfærd. Hun finder også ernæring og kemi spændende.

Havde Louise flere timer i døgnet, så skulle hun helt sikkert have en hund mere og flere katte.

Louise glæder sig til at møder jer og jeres skønne kæledyr.